Buradasınız

Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan ve Başkanlığımıza atanan Adaylara İlişkin Duyuru

Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan ve Başkanlığımıza atanan Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 tarihinde yazılı bölümü, 25 Nisan – 05  Mayıs 2023 tarihleri arasında ise sözlü

bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan ve Başkanlığımıza atanan

Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 tarihinde yazılı bölümü, 25 Nisan - 05 Mayıs 2023 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve Vergi Dairesi Başkanlığımıza ataması yapılacak olan Asil listedeki adayların, anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda talep edilen belgeleri tamamlayarak, 13 Haziran 2023  tarihi mesai bitimine kadar  Konya Vergi Dairesi Başkanlığı (Personel Müdürlüğü) Nişantaşı Mahallesi  Metehan Caddesi No:2 Kat:6 Selçuklu/Konya adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

İSTENİLEN BELGELER

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır.

2- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler:

- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler (Diploma veya çıkış belgesinin aslı ve fotokopisi)

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Vergi Dairesi Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

3- Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belge

4- KPSS sonuç belgesi

5- Erkek adaylar için askerlik durumunu gösteren belge (Askerliğini yapmış adaylar için terhis belgesi, askerlikten muaf olan adaylar için muafiyet belgesi, askerliği tecilli olan adaylar için tecil belgesi ibraz edilmesi gerekmektedir.)

6- Mal bildirimi formu(Evrak tesliminde Başkanlığımız tarafından temin edilecektir.)

- Mal bildirim formu, ön ve arka yüz olmak üzere tek sayfa olarak hazırlanacaktır.

7- Son 3 ay içerisinde çekilmiş altı (6) adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge

9- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Evrak tesliminde Başkanlığımız tarafından temin edilecektir.)

10- Sağlık durumuna ilişkin yazılı beyan

NOT : Belgelerin onaylı örneklerini teslim etmek isteyenlerin, belgelerin asılları ile birlikte fotokopilerini de yanlarında getirmeleri gerekmektedir.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (adres,telefon,medeni durum vb) buna ilişkin bilgi ve belgelerin ivedilikle ibraz edilmesi gerekmektedir.

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

- Kendilerine yapılacak bildirimde belirtilen süre içerisinde başvuruda bulunmayanlar, atama işleminden sarfınazar edenler, atamaları iptal edilenler ile memurluğa alınma şartlarından herhangi birini taşımadığının anlaşılması üzerine ataması yapılmayanların yerine yedek listeden sıraya göre atama yapılır.